POZOR! TRENUTNO RAZPRODANO!

Afirmacijske kartice za NOVOROJENO MAMO

25 Afirmacijskih kartic s kartonastim stojalom v lični škatlici

Tole so afirmacijske kartice v podporo Novorojenim mamam.

25 kartic napolnjene s srčnim namenom, da podprejo tebe, tvojo prijateljico, hči, sestro, sosedo, sodelavko, ženo v našem najbolj ranljivem obdobju! 

Porod je najveličastnejši prehod, ki ga lahko ženska doživi. Je krona nosečnosti. Ženska odpre in ponudi svoje telo, psiho in duha, da se skoznjo lahko rodi nov človek. In ko je ta ognjeni preizkus za njo, je razprta in ranljiva kot njen novorojenček. V razbolenem telesu, ki se tako tuje obnaša in ga ne obvlada. Z vrtinci čustev, ki divjajo po njej. Ko se zanjo predrugači ves odnos do sveta. V rokah pa drži težko pričakovano bitje, s katerim se morata v resnici šele spoznati.

Še nikoli prej ni bila mama (prvič, drugič, tretjič).

Pretresena je. Zmedena je. Izčrpana je. Lovi vtise tega, kar se je pravzaprav zgodilo. Neverjetno lačna in žejna je. V enem trenutku lahko čuti evforijo in v drugem žalost. Njeno telo krvavi in utripa.  In začudena je nad tem čisto njenim, dišečim dojenčkom. Kmalu vanjo zaplapola teža zavedanja, da je ona odgovorna za preživetja tega bitja. Vse se vrti okoli dojenčka. Ali ona sploh še obstaja?

Novorojene mame potrebujemo ljubečo dlan in potrditve, da smo, da nam gre dobro in da mine. Ob tem bomo lahkot zrastle v samozavestne in ljubeče mame, ki jih otroci prihodnjega sveta potrebujejo.

Če želimo, da se naši otroci počutijo varne, ljubljene, sprejete in podprte moramo najprej ljubiti in poskrbeti za njihove mame. Preko nje se zlivajo te občutki v otroke

Ko je mama dobro, je lahko dobra mama.

Z Ljubeznijo, mama za mamo, Maša Mavrična

TRENUTNO RAZPRODANO

Lahko pa svoje zanimanje oddate na spodni obrazec in vas obvestim o prihodnjih ponatisih.

Hvala <3

Svoje naročilo lahko oddate preko spodnjega obrazca


    Cena kompleta je 32€ + poštnina (1,6€ za 1 komplet po Sloveniji)

    POSEBNA STORITEV z doplačilom 2€: Možno je, da jih pošljem direktno na naslov Novorojene mamice, opremljeno z vašim osebnim sporočilom natisnjeno na posebno čestitko. Lahko jih pošljem tudi z zamikom, ko mi javite, da se je veseli dogodek zgodil.

    MOJI KONTAKTI

    masa@mavricna.si 

    zs na FB Mavrična Si 

    DM na IG Masa_Mavricna.si

    Skupaj lepšamo prihodnost sveta z vsako Novorojeno mamo posebaj. 

    Pogoji poslovanja

    Splošni pogoji poslovanja

    Ti pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa izdelkov na spletni strani Mavricna.si, ki je dostopna na povezavi https://www.mavricna.si (v nadaljevanju »spletna stran«) in jo upravlja nosilka osebnega dopolninega dela Maša Valentič Ponikvar., Ob izviru 6, 1360 Vrhnika, AJPES zap.št.: 25379, (v nadaljevanju: »ponudnik«). Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo.

    Cena izdelka že vključuje DDV, cena predvidene poštnine je navedena. Kupec bo o uspešno oddanem spletnem naročilu obveščen na elektronski naslov, ki ga je navedel na obrazcu za naročanje pri vnosu svojih podatkov. Če le-tega ne prejme, obstaja možnost, da je kupec navedel napačen elektronski naslov. V takšnem primeru kupca naprošamo, da nas kontaktira:

    • preko elektronskega naslova: masa@mavricna.si ali
    • preko telefonske številke 041/844-287

    Informacije o ponudniku:

    Ponudnik in njegov naslov: Maša Valentič Ponikvar, Ob izviru 6, 1360 Vrhnika

    AJPES zap.št. ODD.:25379

    TRR: SI56 0311 2100 0519 786 (SKB)

    Pravna oblika: Osebno dopolnilno delo

    Registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana

    Datum vpisa pri registrskem organu: 22.4.2022

    Telefon: 041 844 287

    Email: masa@mavricna.si

    1. Naročilo

    Kupec svoje naročilo posreduje preko email masa@mavricna.si ali zasebnega sporočila preko FB ali IG Za uspešen nakup je nujno, da kupec posreduje ponudniku pravilne podatke (ime in priimek oziroma naziv, naslov za dostavo, kontaktne podatke, vrsto in število naročenih izdelkov, način plačila).

    Po oddaji naročila prejme kupec od ponudnika v roku 24 ur na svoj elektronski naslov elektronsko sporočilo s potrditvijo njegovega naročila. S tem trenutkom je sklenjena kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nepreklicno določeni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupčevo naročilo je shranjeno pri ponudniku. Kupec ga lahko prejme na pisno zahtevo, ki jo pošlje na naslov ponudnika. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je shranjena pri ponudniku v elektronski obliki in je kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo.

    1. Možnost spremembe naročila

    Vse želene spremembe v zvezi z že oddanim naročilom lahko kupec ponudniku sporoči po telefonu 041 844 287 ali z elektronskim sporočilom na email masa@mavricna.si v roku 12 ur po oddaji naročila.

    3.Postopek nakupa

    Na spletni strani so navedeni izdelki in kontaktni email kamor se lahko odda naročilo. Vsa naročila bodo obdelana v roku 24 ur. Ko kupec prejme predračun na svoj elektronski naslov in ga poravna, bo paket oddan na poštov roku 24 ur. Po poravnani obveznosti na isti elektronski naslov prejme tudi račun.

    1. Načini plačila

    Kupec lahko za plačilo uporabi naslednje načine plačila:

    a) plačilo po povzetju; ponudnik pošlje pošiljko preko dostavne službe z odkupno vrednostjo,

    b) po predračunu na TRR ponudnika. Ko kupec opravi naročilo, po e-pošti prejme predračun. Takoj ko je plačilo vidno na poslovnem računu ponudnika, le-ta izdelke pošlje na želeni naslov.

    1. Dostave

    Dostavo opravlja Pošta Slovenija. Cena poštnine je po njihovem uradnem ceniku dosegljiva www.posta.si. Predvidena cena 1 poslanega kompleta je 1,6€, predvidena cena dveh poslanih kompletov je 2€.

    1. Rok dostave

    Vsa naročila, oddana ob delovnih dneh (od ponedeljka do petka) ponudnik praviloma odpošlje naslednji delovni dan v primeru plačila po povzetju. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, pošlje takoj, ko prejme nakazilo na TRR. Naročila, naročena med vikendom in prazniki, pošlje naslednji delovni dan.

    1. Dostavna služba

    Izdelke kupcu dostavi dostavna služba na želeni naslov za dostavo.

    1. Varstvo podatkov

    Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo. Ponudnik navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom. Ponudnik zagotavlja, da prejete podatke varuje v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1) in da pridobljenih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam. Pridobljene osebne in kontaktne podatke bo uporabil zgolj v lastne namene. Na spletni strani vodimo zgolj evidenco obiskov strani. Zanimajo nas zgolj skupne informacije in ne informacije o posameznih uporabnikih.

    1. Pravica do odstopa kupca od pogodbe

    V skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ima kupec pri pogodbah, sklenjenih na daljavo pravico do odstopa od pogodbe, ne da bi moral za to navesti razlog. Kupec najkasneje v 14 dneh po sklenitvi pogodbe na daljavo ponudniku na elektronski naslov (masa@mavricna.si) ali po navadni pošti s pomočjo obrazca za odstop od nakupa nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe. Izdelke mora kupec vrniti ponudniku v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe v originalni embalaži, nepoškodovane ter neuporabljene na naslov Maša V. Ponikvar, Ob izviru 6, 1360 Vrhnika. Vse stroške, ki nastanejo ob vračilu izdelkov, plača kupec. Kupec ob vračilu izdelkov pošlje tudi račun za izdelke in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila opravi ponudnik najkasneje v 5-ih dneh po prejemu vrnjenih izdelkov. Obrazec, s katerim kupec ponudniku sporoči odstop od pogodbe, najdete tukaj.

    1. Odgovornost za napake

    Kot ponudnik se zavezujemo izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarjamo za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno.

    1. Reklamacije

    Kupec reklamacijo v zvezi s svojim naročilom posreduje ponudniku pisno na ponudnikov e-naslov ali z navadno pošto. Ponudnik bo v roku petih (5-ih) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je Maša V.Ponikvar, telefon 041 844 287, e-pošta masa@mavricna.si.

    1. Izvensodno reševanje sporov

    Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15). Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    1. Uporaba prava in pristojnost

    Pravna razmerja med kupci, kot uporabniki spletne strani, in ponudnikom, kot upravljavcem spletne strani, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, bo za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.